søndag 8. november 2009

Scrapalthon på Scraporama

I helga har jeg vært deltager på Scraporama på Hjem og Hobby messa. Her storkoste vi oss, med mye latter og flott inspirasjon.
Lisbet og Camilla hadde laget til ett "scrapalthon" til oss, og her er mine "besvarelser".

Oppgave : La tall inspirere deg.



Oppgave : følg en skisse



Oppgave : Følg en skisse.



Oppgave: Lag en pakkelapp, og bruk ett av stemplene du fikk.
(arket mitt er hentet fra en serviett - rettere sagt - snytepapir)


med enkel bakside


Oppgave: bruk fargene orange og rødt



Oppgave: bruk fargene orange og blått



Oppgave: bruk minst 20 stjerner på kortet



Oppgave: lag ett maskulint kort med blomst



Oppgave: Lag noe ut av det vi fikk i en pose (her rappa jeg Anne Kristin sine to esker også)





Oppgave: Lag ett kort med stempelet jeg fikk, tema venn



Oppgave: en fyrstikkeske kan oså bli til ?





Oppgave: lag ett brettekort



Oppgave: Her vil vi se blonder, blomster og hamp...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar