søndag 6. januar 2013

Godt nytt år til dere alle :-)

Da er 2013 i gang, og nye teknikker skal oppdages :-) Har lært masse i 2012, og tviler ikke på at det blir masse nytt i år også. Har meldt meg på "Life book 2013" med Tamara Laporte. Da kommer det nye prosjekter HVER UKE....så det skal bli morro å se om jeg klarer å henge med i svingene. I heimen er det nå bare meg og katta, så i steden for hobbyrom er jeg redd det fort kan bli hobbyleilighet :-) Gutta er alle flytta ut for utdannelse og jobb, og samboeren fikk beskjed om å flytte ut :-) Mitt andre store prosjekt for 2013 er å bygge atelier sammen med søster'n på hytta. Pappa har vært flink å bygd på ca 30m2 på den gamle hytta, så nå starter vi året med nytt kjøkken og bad :-) Deilig :-) I tillegg har vi søkt, og fått godkjent, å bygge dobbel garage i 2 etg bak hytta. Nå har hverken søstern eller jeg bil, eller planer om å skaffe oss det, så det blir god plass til våre kreative planer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar